Felmérések szerint az emberek zöme a vásárlás helyén dönti el, melyik terméket választja. Az eladás helyén / Point Of Sale / tehát rendkívül fontos a termékről kialakult
kép megerősítése. Az értékesítési ponton kapott impulzusok segítenek a vásárlóknak, a bizonyossá válásban hogy megfelelően választ.
Magyarországon a termékkommunikáció folyamatosan fejlődött a nyugati modellekhez képest. Az in-store marketing /eladáshelyi kommunikáció/ jelentősen lemaradt,
pedig ez a legfontosabb. Cégünk a termékértékesítés eme döntő lépésében termékbemutató állványok megtervezésével, gyártásával, leszállításával foglalkozik.
Az általunk gyártott displayek kizárólag tartós anyagokból /fém/ készülnek, hosszú távú megjelenést biztosítva.
A logók, design elemek viszont cserélhetőek, így az állványok, displayek folyamatosan megújíthatók.